Típus: | Ajánlás, Tájékoztató |
Leírás: | A Közbeszerzések Tanácsa Elnökének tájékoztatója az ajánlatkérők jegyzékén szereplő adatok felülvizsgálatáról, valamint központi e-mailcím megadásáról |
Publikált dokumentum: |
- Részletek -
Forrás: Közbeszerzések Tanácsa honlapja
A hirdetmények feladása továbbra is az Elektronikus Hirdetménykezelő Rendszeren (EHR) keresztül fog történni, azonban a rendszer felhasználó- és jogosultság-kezelése teljes mértékben átalakul. Az EHR-hez a hozzáférést nem a korábban kiadott tanúsítványok, hanem az új rendszer fogja biztosítani. A hozzáférés alapja az ajánlatkérői jegyzéken szereplés. Az éles üzemi működés során csak az alábbi felhasználók fogják tudni elérni az EHR-t (és a KBA egyéb funkcióit):
a) az ajánlatkérői nyilvántartásban szereplő szervezet teljes jogkörrel rendelkező felhasználója (ajánlatkérő superusere)
b) az ajánlatkérő superusere által az ajánlatkérőhöz rendelt ún. szervezeti felhasználó
c) az ajánlatkérő superusere által az ajánlatkérőhöz rendelt Ügyfélkapus természetes személy felhasználó
d) az ajánlatkérő superusere által az ajánlatkérőhöz rendelt meghatalmazott szervezet (megbízott képviselő)
e) a d) pont szerinti meghatalmazott szervezethez tartozó szervezeti felhasználó, Ügyfélkapus felhasználó.
Az új rendszer éles indulása előtt azok az ajánlatkérők, melyek felülvizsgált adatokkal szerepelnek a Tanács által vezetett ajánlatkérői jegyzéken, migrálásra kerülnek az új rendszerbe (az adatok felülvizsgáltságának ténye rögzített a listán). Számukra a Tanács értesítést fog küldeni a rendszer első használatához szükséges információk megadásával, esetükben külön regisztrációra nem lesz szükség.
Fentiek következtében felhívjuk az ajánlatkérők figyelmét, hogy
a) ellenőrizzék, felülvizsgáltak-e adataik a Tanács által vezetett ajánlatkérői jegyzékben (ld. Felülvizsgált/új adat?” mezőjében). Amennyiben nem, kérjük jelezzék a Tanács számára, hogy adataikat felülvizsgáltnak tekintik-e;
b) ellenőrizzék az ajánlatkérői listán nyilvántartott adataik aktualitását, és az azokban bekövetkezett esetleges változásokról az Ajánlatkérői adatváltozás bejelentése c. nyomtatvány felhasználásával értesítsék a Tanácsot.
A fenti adatközléseket kérjük juttassák el az ajanlatkerok@kt.hu e-mail címre.
A központi e-mailcímet is kérjük juttassák el az ajanlatkerok@kt.hu e-mail címre. Az e-mailcím megadáshoz használják a Jegyzékek és kapcsolódó dokumentumok/Nyilvántartott ajánlatkérők/Nyilvántartott ajánlatkérők jegyzéket Kapcsolódó dokumentumok menüpontban található excel táblát.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.